Najčešća pitanja

Zahlung

Plaćanje & narudžbe 

Versand

Dostava

Zamjena, Rücksendung &  Reklamation

Zamjena, povrat & reklamacija

Mein Benutzerkonto & Meine Daten

Moj račun & moje podatke  

Unsere Boutiquen & Unsere Produkte

Naše butike i naše proizvode  

Aktionen, Sale & Wolford Outlet

Akcije, sniženje & Wolford Outlet

 

 

Plaćanje / narudžbe

  • Kako se plaća sa kreditnom karticom?
    U Wolford online dućanu možete platiti sa ovim kreditnim karticama: Mastercard/Eurocard, VISA i American Express. Cim poslamo Vasu naruždbu, iznos kupnje se podiže od Vase kreditne kartice. Prilikom kupovine kreditnim karticama potrebno je unijeti slijedeće podatke, koje se prenose s enkripcijom SSL: Broj kartice, Datum isteka, Kontrolni broj, Podatke o vlasniku kraditne kartice. Kontrolni broj je troznamenkasti broj otisnut na kreditnoj kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama kod trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku online kupnje i smanjuje mogućnost zloupotrebe. Za American Express kreditne kartice izdane u Hrvatskoj koje počinju s brojem '3775' postoji troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice i potrebno je njega upisati (zadnje tri znamenke). 
  • Kako se plaća sa PayPalom?
    PayPal je naćin plaćanja koje omogućuje brzo plaćanje. Ako vec imate račun kod PayPala samo Vam treba Vaša email adresa i Vaša lozinka. Nakon što ste poslali Vašu narudžbu možete nastaviti narudžbu kod Paypala
  • Koliki je minimalni iznos?
    No postoji nikakvi minimalni iznos.
  • Mogu provjeriti gdje se trenutno nalazi moja narudžba?
    Ćim je Vaša narudžba poslana iz naše logistike primit će te email sa još više detaljima o datumu dostave. Međutim možete pronac u emailu jedan link. Ako kliknite na tak link možete saznati gdje se trenutno nalazi Vaša narudžba.
  • Tko dostavlja moju narudžbu?
    U Hrvatskoj UPS dostavlja narudžbe.
  • Mogu učiniti narubžbe preko mobitela?
    Možete naručiti Wolford proizvode na mobitelu u online dućanu Wolforda.
  • Kako mogu naručiti proizvod(e) u Wolford online dućanu?
    Nakon što ste najmanje dodali jedan proizvod u vašoj vrećici za kupnju kliknute na Vašu vrećicu. Ako kliknute na polje "idi na blagajnu" možete tamo plaćati svoju narudžbu ako izaberite naćin plaćanja, adresu i naćin dostave. U zadnjem dijelu samo morate klinkuti na "plaćanje" i morate potvrditi da ste pročitali naše standardne uvjete za naručivanje u našem online dućanu.; Samo ako ste završili taj dio možete predpostavljati da ste završili Vašu narudžbu.
  • Mogu mjenjati ili stornirati moju narudzbu? Ako da, kako?
    Na zalost, ne mozete mjenjati ili stornirati narudžbzu. Ali mozete besplatno returnirati dostavu.
  • Wie werde ich über den Versand meiner Bestellung informiert?
    Primitćete sa informacijom da je narudžba poslana. Medutim email sadrži broj s kojim možete saznati gdje se trenutno nalazi Vasa narudžba i kad je previsto datum dostave.
  • Koliki je minimalni iznos za naruđbzu?
    Ne postoji nikakvi minimalni iznos.
  • Kako mogu vidjeti dali je moj omiljeni proizvod na skladistu?
    Ako kliknite na omiljeni proizvod možete vidjeti u kojoj veličini i kojim bojama možete naručiti taj proizvod.
  • Kann der Online Shop Angaben zur Nachlieferbarkeit von einzelnen Artikeln geben?
    Ako želite znati da li je Vaš omiljen proizvod na skladištu možete kontaktirati našu uslugu za kupce preko emaila: service.europe@wolford.biz.
  • Koliko traje dostava?
    U Hrvatskoj standardna dostava traje 2-3 dana. Ekspresna dostava: ako do 12 sati naručite proizvode iz našeg Woflord online dućana prva dostava se proba dan nakon što ste postavili narudžbu (isključeno nedjeljom). Ekspresne dostave poslje 12 sati će se dostaviti poslije sledećeg dana.
  • Mogu naruciti proizvode u Wolford online ducanima drugih zemalja?
    Proizvode koje ste naručili na www.wolfordshop.hr. samo možete slati u Hrvatsku. 

 

 

 

Akcije, sniženje & Wolford Online Outlet

 

 

 

Dostava

 

 

 

Moj račun & Moje podatke

  • Sta se događa sa mojim podatkama?
    Detaljne informacije o čuvanja Vaših podatki možete pročitati na ovom linku: Datenschutz.
  • Kako mogu izbrisati svoj račun?
    Ako želite izbrisati Vaš račun, napišite nam email na service.europe@wolford.biz ili koristite naš formular. Samo trebamo Vašu email adresu i Vaše ime i prezime.
  • Kako mogu se registrirati u Wolford Online Boutique dućanu?
    Registracija kod polja "Moj račun": Ako još niste kupac Wolforda možete se prijaviti ovdje: Registracija. Polje koje su oznaćene sa * morate ispuniti, da možemo napraviti Vašu narudžbu. Nakon registracije uvijek možete vidjeti ili mijenjati Vaše osobne podatke u dijelu "Moj račun".
  • Trebam li biti registrirani korisnik da bih obavio/la kupovinu na Wolford web shopu?
    Ne trebateKupovinu je moguće izvršiti i bez registracije tako da prije završetka kupovine samo dodajte Vašu email adresu koja je potrebna da bih Vam mogli poslati potvrdu o Vasoj narudžbi. Međutim će te primati email koja sadrži jedan link. Ako kliknute na link možete provjeriti stanje Vaše narudžbe.
  • Mogu se registrirati sa mojom My Wolford računom u Online trgovini?
    Na žalost ne možete koristiti Vaš My Wolford račun, s kojim ste se registrirali u jednoj Wolford trgovini u Wolford online dućanu. Ali postoji mogučnost za stavljenje jednog Wolford računa kod dijela  „Wolford Experience – prijavite se sada“ u polju „Registrirajte se sada“, koji možete koristiti u trgovinama. 
  • Moja prijava u online dućanu ne ide
    Unesite u polju „Moj račun“ Vašu email adresu i Vašu lozinku. Kliknite na "prijava". Ako prijava ne ide možete preko službe „Zaboravio/ila lozinku?“ postaviti upit za novu lozinku. Da bih mogli osigurati Vašu sigurnost trebamo email adresu koju ste koristili kad ste se registrirali za Vaš račun. Poslje toga ćemo vam poslati mail, koji sadrži Vašu novu lozinku. Tu lozinku možete uvijek naknadno mjenjati.
  • Što su kolačići i ćim služuju?
    Kolačići su male datoteke koje Vaš preglednik sprema na disk prilikom posjete naše Internet stranice. To omogućuje našoj stranici da prepozna Vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite, kako bi vam sukladno tome ponudili personalizirano iskustvo prilikom vašeg surfanja. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no ako želite naručiti proizvode u našem online dućanu treba nam Vaša privola. Pod linkom Cookies možete naći kako možete mijenjati Vaše podatke za kolačiće.
  • Kako mogu mijenjati podatke mog računa?
    Prijavite se na našoj web stranici sa Vašom email adresom i Vašom lozinkom. Na posljetku možete vidjeti Vaš račun i Vaše podatke. Ako kliknite na polje "mjenjati podatke" možete na primjer mjenjati Vašu adresu ili možete dodati još jednu.

 

 

 

Naše trgovine & proizvode

 

 

 

Zamjena, povrat & reklamacija