Shopping cart

Natrag na kupovinu

Vaša vrećica za kupnju je prazna

Kupovati dalje

FAQ

Kako ću znati kada je moja narudžba poslana?

Primit ćete obavijest putem e-pošte kada vaša narudžba bude poslana, uključujući i broj za praćenje pošiljke.

Mogu li provjeriti status moje narudžbe?

Čim vaša narudžba napusti naš odjel za logistiku, primit ćete e-obavijest s daljnjim podacima o datumu isporuke. U toj e-obavijesti pronaći ćete poveznicu koja će vam omogućiti da odredite točan status vaše pošiljke na mreži.

Moram li pri izdavanju više narudžbi platiti troškove otpreme za svaku pojedinačnu narudžbu?

If you choose the "standard delivery" option the delivery is free above 50 €. Furthermore, once an order has been completed in the online shop it cannot be combined with another order.

Gdje vršite isporuke?

Naručenu robu dostavit ćemo na bilo koju lokaciju u zemlji u kojoj online trgovina obavlja djelatnost trgovine. Nažalost, ne možemo isporučiti pakete u inozemstvo. Pogledajte ovdje i pronađite e-trgovinu koja obavlja djelatnost trgovine u zemlji u koju biste željeli poslati vaš paket kako biste izbjegli zabunu.

KAKO VAM MOŽEMO POMOĆI?

Korisnička podrška:
Nazovite nas na broj 00800 10 088 001 Not available in your language
Pošaljite nam e-obavijest service.eu@wolford.biz